מזון לעור | האם העור שלך הוא מה שאת אוכלת?

זה מאד אישי. אכן יש כאלה שהעור שלהם מגיב באופן ניכר על מאכלים

לסובלים מאקנה

ממחקרים עדכניים עולה שאצל 90% מהסובלים מאקנה ופצעונים, התופעה לא נגרמה על ידי מזון זה או אחר.,

ובכל זאת, נקודות לבדיקה:

האם חסר לך אבץ? זהו אחד החוסרים שעלולים לגרום לאקנה.

כיחד להשלים? –  בעכילת של אצות ים, וירקות בעלי עלים ירוקים, אגוזים כגון אגוזי ברזיל ושקדים.

האם חסר לך ויטמין A?

אספקה שוטפת של ויטמין זה יכולה לסייע בריפוי אקנה.

כיצד להשלים? –  בפרי הדר, גזר, אפרסקים וכרוב.

רגישויות

רגישות לחלב ומוצריו, לסוכרים ולשומן טראנס.

אבל אצל מספר לא מבוטל מ-10% הנותרים התגלתה רגישות לחלב ומוצריו. כדי לשקם את מראהו של עור שבוהקו סר מומלץ לאכול ירקות ופירות בכל קשת הצבעים, וכן דגים עתירי חומצות שומן כמו אלתית ומקרל.

חלופה לממרח שוקולד / נוטלה:

כמות שווה של טחינת שקדים ("שקדיה", "שקדימון" וכדומה) ואבקת קקאו משובחת (רצוי אורגנית). זה הכל? כמעט, כל מה שנותר הוא להמתיק במתיק לבחירתכם.

אישית מעדיפה סוכר קוקוס, אבל אפשר גם עם סטיביה, סירופ אגבה או מייפל

מומלץ מאד למרוח על פרוסת לחם שיפון או כוסמין מונבט (להשיג בחנויות הטבע) שניחן במתיקות ולחות של עוגה.

השארת תגובה